Umění ****************************************************************************************** * ****************************************************************************************** Vyberte si z nabídky vzdělávacích programů a objednejte se prostřednictvím rezervačního sy Jak workshopy vypadají, se můžete podívat v našem fotoalbu [ URL "https://www.flickr.com/ photos/199594883@N08/albums/"] . Volné termíny a přihlašovací formulář [ URL "https://noona.app/cs/didaktikon"] ****************************************************************************************** * Workshopy ****************************************************************************************** Pop-art 1. stupeň ZŠ (60 minut) Obsahem této barevné lekce je představení uměleckého směru pop-art, který vznikl ve Spojen Úvod hodiny je zaměřen na barvy jako takové, tedy barevné spektrum, barvy kontrastní a dop představitelů proudu (A. Warhola a R. Lichtensteina) a jejich práce. Lekce je zaměřena jak skupinovou práci. Surrealismus ve výtvarném umění 1. stupeň ZŠ (60 minut) Cílem této lekce je seznámení se s pojmem „surrealismus“ a především jeho představiteli ve jejichž díla budou žákům představena, jsou malíř, sochař a grafik Joan Miró a malíř Salvad zkusit si tvorbu v duchu tohoto proudu formou zábavné hry, prezentovat ji a zároveň interp Emoce - V Hlavě 1. stupeň ZŠ (60 minut) Jaké jsou naše emoce a jak je promítali do své práce umělci? Během worskopu se účastníci s a naučí se je vnímat v rámci uměleckých děl známých umělců. Seznámí se také stručně s živo jakým vkládali své emoce do své tvorby. Aktivita je doplněna průběžnou reflexí nad vlastní Ponti 1. stupeň ZŠ (60 minut) Zážitkový workshop ponti // mosty, zve k přemostění v čase o tisíce let zpět, a v prostoru Je zaměřen na rozvoj imaginace, komunikačních dovedností, naslouchání i pozorování, v obla povědomí o počátcích evropské civilizace, o životech lidí žijících na pomezí doby lovců a Díky sugestivní a propracované instalaci sestávající z videoprojekcí pozdně pravěkých a ra rytin, předmětů, výpovědí “autora/umělce”, kterého ztvárnil Jiří Kniha a mnoho dalšího, zí zajímavé, dávné doby. V rámci workshopu účastníci vytvoří vlastní rytiny, které následně b “výstavu” a rozšíří své znalosti nejen v oblasti dějin, geologie i výtvarného umění. Jsem součástí přírody nebo jejím pozorovatelem? 2. stupeň ZŠ (60 minut) střední školy (90 minut) Může něco tak úžasného jako mrak, lidské tělo, semínko nebo galaxie vzniknout jen šťastnou jejím pozorovatelem? Jaká je hranice mezi mnou a prostředím, které mne obklopuje? Na tyto hledat odpovědi environmetální estetika. Volné termíny a přihlašovací formulář [ URL "https://noona.app/cs/didaktikon"]